Wat doe ik als ik een vraag of klacht heb?
Theeje streeft naar klanttevredenheid. Bent u niet tevreden met onze service of met een product? Dan stellen wij uw mening erg op prijs. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@theeje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform vindt u hier.
Wat gebeurt er met mijn klacht?
Uw klachtmelding pakken we altijd serieus op, ongeacht de aard. Wij doen er alles aan uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Wij doen er alles aan om herhaling te voorkomen en zullen constant bezig zijn om onze service te verbeteren.
Hoe snel wordt mijn klacht opgelost?
De doorlooptijd van uw klacht hangt af van het soort klacht en om welke product het gaat. Ons streven is om uw klacht binnen 2 weken af te handelen.